Powered By Blogger

marți, 19 mai 2009

noul meu prieten:D

Weekendul trecut prietenele mele m-au scos la plimbare. Unde in alta parte daca nu in parc...de data asta Cismigiu. Ce-i drept in ultima vreme doar in Cismigiu mergem. Acolo l-am intalnit si pe Marky in urma cu ceva timp. Nu a fost tocmai o intamplare: stapanii nostri au aranjat totul , au stabilit locul , ora , totul in cel mai mic detaliu...asa am inteles eu periatul insistent dinaintea plecarii. Oricum eu si Marky parem sa ne intelegem din ce in ce mai bine. Ba mai mult mi-a oferit in dar o minge de tenis cu care imi place sa ma joc la nebunie. Trebuie sa recunosc este prima minge de tenis pe care nu am spart-o :D.
Acum trebuie doar sa invat sa le ascult mai mult pe fete cand imi spun sa nu alerg ca bezmetica prin tot parcul si am toate sansele sa scap de lesa precum Marky. Ultima data a fost cam enervant....nu au avut incredere in mine si m-au legat de un copac in timp ce prietenul meu zburda si se juca prin iarba. Din cand in cand ma dezlegau si alergau cu mine.. de fapt mai mult eu le alergam , dovada ca in drum spre casa mai mai ca au adormit.

Un comentariu:

  1. un prieten adevarat.....felicitari pentru blog si postari !
    salutari tie si cititorilor tai !

    RăspundețiȘtergere